بازنشر, , گوگل پلاس, پینترست,

پرینت

ارسال شده در:

۵ راهکار برای افزایش حمایت‌های مالی

چگونه حامیان مالی بیشتری داشته باشیم؟

تمنا، التماس و اجبار راه خوبی جهت افزایش کمک‌های مالی برای سازمان‌های غیرانتفاعی نیست. در واقع تکنیک‌های زیادی برای افزایش کمک‌های مالی در بازاریابی آنلاین برای سازمان های غیر انتفاعی وجود دارد که در این پست به بررسی برخی از آنها می‌پردازیم:

اجتماعی باشید.

امروزه عاقلانه است که یک وجه اجتماعی در شبکه های اجتماعی داشته باشید. این مورد لازم نیست که در همه ی شبکه های اجتماعی باشد مخصوصا وقتی که کسب و کارتان هنوز رونق پیدا نکرده است. یک شبکه ی اجتماعی را در ابتدای کار انتخاب کنید. فیسبوک احتمالا بهترین گزینه است. البته این را پایان کار ندانید از این به بعد باید حواستان باشد که اگر کسی از شما سوالی پرسید و یا کامنتی پای مطلبتان گذاشت به بهترین شکل پاسخش را بدهید چرا که هنوز مردم زیادی با شما در تعامل نیستند و این کار به جذب مشتری کمک زیادی میکند.

البته این اجتماعی شدن مختص به رسانه های اجتماعی نیست. با ارسال ایمیل تشکر پس از دریافت کمک‌های مالی و لینک‌های اشتراک‌گذاری، می‌توانید به تکرار این کمک‌ها امیدوار باشید. در همین راستا یک داستان شخصی را برایتان بازگو می‌کنم: چندی پیش من از طرف وبگاه یک خطوط هوایی به سازمان خیریه‌ای کمک مالی کردم، طبعا توقع داشتم از من تشکر کنند و یا حداقل توضیحی در مورد اینکه این کمک مالی چگونه استفاده خواهد شد، بدهد، اما این اتفاقات نیافتاد. این احساس را داشتم که اگر حضوری به سازمان خیریه کمک می‌کردم بهتر بود.

داستان هایی واقعی از موضوع ارائه دهید.

وقتی یک داستان صادقانه در مورد حمایت مالی به اشتراک بگذارید، انگیزه ای برای کسانی که قصد حمایت دارند ایجاد می‌شود. برای مثال داستان توین سیتیز هابیتات که در مورد یک سرباز قدیمی است که با کمک دیگران یک خانه خرید، تاثیر کمک مالی را به طریقی جذاب نشان میدهد. به کاربران وبسایتتان اجازه دهید تا تاثیر حمایت‌های مالی را درک کنند. داستان های شخصی و یا روابط طولانی مدتی که روی شما تاثیر گذاشته میتواند مردم را به خواندن آنها و اهدا کردن بیشتر سوق دهد.

لیستی از کارهایی که میخواهید انجام دهید تهیه کنید.

باید به مردم اجازه دهید که بدانند چه میخواهید و اجازه دهید بدانند که چرا می‌خواهید. یک لیستی متشکل از چیزهایی که در نظر دارید انجام دهید البته بدون هیچ قصد و غرضی تشکیل دهید و حتما به یاد داشته باشید که هر تقاضایی باید پایه و اساس محکمی داشته باشد. مثلا اگر شما تقاضای یک کامپیوتر جدید برای اداره‌تان کردید اطمینان حاصل کنید که مردم می‌دانند که کامپیوتر فعلی شما از کار افتادست یا حتی برای راه اندازی ساده ترین نرم افزار ها با مشکل مواجه می‌شود. اگر یک وبسایت با هدفی مثل کمک‌های مالی بصورت مدت دار سه ماهه یا یکساله ایجاد می‌کنید یک قسمت به نام “پول ها کجا می‌روند” در انتهای صفحات وب‌تان تعبیه کنید، این مورد به دیگران نشان می‌دهدکه شما این پول ها را به طور موثر خرج می‌کنید.

ضمانت اجتماعی ارائه کنید.

علاوه بر نشان دادن اینکه پول ها کجا می‌روند، مهم است که نشان دهید این پول برای سود دادن چگونه به کار گرفته می‌شود. بهترین راهی که برای ارائه ی یک تضمین اجتماعی پیشنهاد می‌شود اشتراک گذاری اینفوگرافیک است. اینفوگرافیک بهترین راه موجود برای نمایش گذاشتن مجموعه‌ی شکل ها و ایده ها در شکلی خلاصه است که به شفاف‌سازی مفهومی که روی برگه نمی‌توان نشان داد می‌پردازد.

اهدا کردن را آسان کنید.

احتمالا کاربرانی خواهید داشت که آماده ی اهدا کردن هدیه مالی هستند، نهایت تلاش خود را بکنید تا این بازدیدکنندگان برای وارد شدن به صفحه ی اهدا نیازی به چند بار کلیک کردن نداشته باشند و سریعا وارد صفحه ی مورد نظر شوند.

سخن آخر

شاید تخصص کافی برای انجام همه ی این کارها نداشته باشید اما توصیه ی جدی اینکه شفاف سازی را فراموش نکنید. چرا که مردم دوست دارند بدانند پولی که به سختی به دست آورده اند و می‌خواهند اهدا کنند صرف چه چیزهایی می‌شود. به آنها اطمینان بدهید که حتی یک ریال از پول آنها هم مهم است و نگذارید چیزی مبهم بماند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *