بازنشر, , گوگل پلاس, پینترست,

پرینت

ارسال شده در:

در اینستاگرام چگونه از هشتگ استفاده کنیم؟

راهنمای استفاده از هشتگ در اینستاگرام

هشتگ‌ها می‌توانند یک راه موثر برای افزایش دستیابی به محتویات شما باشند به شرطی که آن به درستی استفاده کنید. در استفاده از هشتگ‌ها شما می‌توانید هشتگ‌هایی که هم اکنون موجود هستند و جامعه‌ی مخاطب شما برای بسط و گسترش دستیابی به محتویات شما استفاده می‌کنند به کار ببرید یا اینکه می‌توانید هشتگ‌های جدید ایجاد کنید که تاثیر مثبت بر روی استراتژی کلی بازاریابی شبکه‌های اجتماعی خواهد داشت. زمانی که می‌خواهید از هشتگ‌هایی که از قبل وجود دارند استفاده کنید درباره‌ی هشتگ‌هایی که جامعه ی مخاطب شما استفاده می‌کند تحقیق کنید تا بدانید که در به اشتراک گذاشتن محتویات خود باید از چه چیزی استفاده کنید. اگر در حال ساخت یک هشتگ جدید هستید، هدف ایجاد آن تگ را در نظر بگیرید تا اینکه به صورت کارا از آن استفاده شود. معمولا نشان های تجاری تگ‌های منحصر به فردی را برای محتویات اینستاگرام خود که تنها مربوط به یک موضوع جدید و خاص باشند ایجاد می‌کنند؛ در حالی که بنابر انتخاب خود شما، میتوانید تگی عمومی را نیز که به طور ممتد توسط جامعه‌ی مخاطب خود برای دیگر فرصت‌های بازاریابی استفاده شود را نیز ایجاد کنید.

راهنمایی هایی برای موفقیت در هشتگ گذاری

  • در باره‌ی هشتگ‌هایی که می‌خواهید استفاده کنید تحقیق کنید، از تگ هایی که جامعه ی مخاطب شما استفاده می‌کند با خبر شوید.
  • عنوان‌هایی تفکربرانگیز را پست کنید. استفاده از هشتگ‌ها برای اینکه کاری کنید که محتویات شما به آسانی پیدا شوند مهم است اما از سایر فضای قسمت عنوان پست استفاده کنید تا داستان و ماجرای پست و نشان تجاری تان را با کمک هشتگ‌ها بیان کنید.
  • همواره از هشتگ‌ها برای بازاریابی های جدید و ترقی کننده استفاده کنید. هشتگ‌ها، محتویات و مکالمات را برای تلاش‌ها و فعالیت‌های بازاریابی شما یکی و محکم می‌کنند؛ چه اگر در حال ایجاد یک هشتگ برای یک مسابقه‌ی خاص هستید و چه اگر از یک هشتگ عمومی برای بالا بردن ترقی‌های بازاریابی استفاده می‌کنید. این کار؛ هم به پیدا شدن مطالب شما و هم پیدا شدن مطالب جامعه‌ی مخاطب شما کمک خواهد کرد.
  • با داشتن یک قدرت بزرگ، همراهش یک مسئولیت‌پذیری بزگ نیز خواهد بود. هشتگ‌ها برای بازاریابی رسانه اجتماعی تاثیر گذار خواهند بود اما محدودیت ها و حد و مرز خود را در به کاربردن هشتگ ها بدانید. تعداد زیادی تگ می‌تواند به عنوان هرزیات و نامربوطی‌ها تلقی شود و برای پیشبرد اهدافتان کمکی نخواهد کرد.

با استفاده از آنچه در این پست و پست‌های پیشین درباره اینستاگرام آموختید، پست‌های جدیدی در اینستاگرام منتشر کنید که محبوبیت و تعامل بیشتری نسبت به پست‌های قبلی‌تان داشته باشد. سعی می‌کنیم در آینده مطالب بیشتری در دسته‌بندی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی قرار دهیم.

2 Pings & Trackbacks

  1. بازتاب:

  2. بازتاب:

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *