بازنشر, , گوگل پلاس, پینترست,

پرینت

ارسال شده در:

در اینستاگرام کمپین برگزار کنید

کاربران اینستاگرام هم عاشق رقابت و جایزه هستند!

رقابت‌های اینستاگرام یک راه عالی برای افزایش دنبال کنندگان شما توسط گروه مخاطبان بالقوه تان است. شما با رقابت‌های اینستاگرام می‌توانید گروه اجتماعی خود را تشویق به اشتراک گذاری محتوای مربوط به برندتان با دنبال کنندگان‌شان کنید. محتوایی که آنها به اشتراک می‌گذارند به عنوان کاتالیزور اولیه برای ایجاد ارتباط با برند شما در شبکه بصری عمل می‌کند. در حالی که شما به اشتراک گذاری محتوای عالی ادامه می‌دهید، شهرتی که گروه اجتماعی شما از طریق رقابت می‌سازد به افزایش دنبال کنندگان شما کمک خواهد کرد.

نکاتی برای موفقیت در ایجاد کمپین:

  • از کمپین ها برای تعامل با شرکت کنندگان خود استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا به وسیله دنبال کنندگان کشف شوید.
  • پیگیری کنید که چه کسانی در کمپین‌هایی که برگزار می‌کنید شرکت می‌کنند تا بدانید که طرفداران‌تان چه کسانی هستند. این‌ها افرادی هستند که شما باید به طور منظم با آن‌ها تعامل داشته باشید و به خاطر فعالیت‌شان به آن ها جایزه بدهید.
  • تعامل با گروه اجتماعی‌تان می‌تواند به سادگی لایک کردن پست‌های آن‌ها باشد اما نظر گذاشتن اثر بسیار بیشتری دارد. نظرات می‌توانند شرکت کنندگان را بسیار هیجان زده کرده و باعث شود که دنبال کنندگان خود را نیز به کمپین‌های شما بیاورند.
  • اما به یاد داشته باشید که بازاریابی اینستاگرامی خود را منحصر به کمپین ها نکنید. پیوسته گروه مخاطبان خود را جذب کرده و تعاملات آنها با خود را بررسی کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *