بازنشر, , گوگل پلاس, پینترست,

پرینت

ارسال شده در:

برای حضور در رسانه‌های اجتماعی نیاز به استراتژی دارید

راهبرد کسب و کارهای کوچک در رسانه اجتماعی

به عنوان صاحب کسب و کار کوچک، شما می‌توانید با حضور در رسانه‌های اجتماعی مشتریان جدیدی را جذب کنید. اولین گام ایجاد یک پروفایل در یکی از رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و یا توییتر است، سپس بایستی اطلاعاتی درباره کسب و کارتان را به پروفایل‌تان اضافه کنید. اما راه اصلی و دشوار جذب مخاطبان و مشتریان بالقوه به پروفایل‌تان است. برای شروع بازاریابی رسانه‌های اجتماعی باید آگاهانه عمل کنید. در ادامه چند مبحث که باید بیشتر به آنها تمرکز کنید را ذکر می‌کنم:

مخاطبان – مخاطبان نیاز دارند تا درباره برند شما شما اطلاعاتی را بدست آورند. هزاران برند در بازار وجود دارد. با این حال، تنها تعداد کمی از آنها واقعا استراتژی‌های خوبی برای جذب مخاطب دارند. از این رو، برخی برندها مشتریان زیادی به سمت خود جذب می‌کنند. برای جذب افراد بیشتر بایستی، پست‌هایی را ارسال کنید که با مخاطب ارتباط بیشتری برقرار کند. مطمئن شوید که مخاطب قادر به برقراری ارتباط با پست‌های شما است. تعدادی از شرکت های که به طور منظم با مخاطبان خود ارتباط برقرار در بسیاری از سطوح مختلف وجود دارد. تعداد شرکت‌هایی که نمی‌توانند ارتباط موثری با مشتریان خود برقرار کنند کم نیستند؛ سعی کنید شما از این تعداد نباشید.

سودآوری – با کمک رسانه‌های اجتماعی چگونه قادر به سودآوری خواهید بود؟ شما باید واقع بینانه عمل کنید و در مورد انتظارات خود به اهداف مشخصی برسید. با ایجاد اهداف دست یافتنی خواهید توانست برای سودآوری برنامه‌ریزی کنید.

تبلیغات – می‌توانید به راهکار تبلیغات پولی فکر کنید. مهمترین مساله در رسانه‌های اجتماعی افزایش مخاطب است و تبلیغات پولی، با وجود پرهزینه بودن، می‌تواند به شناخته شدن سریع شما کمک کند، تا بتوانید شبکه خود را بدون سختی‌های زیاد گسترش دهید.

خدمات مشتری – شما با حضور در رسانه‌های اجتماعی برای برندسازی باید در مورد ارائه خدمات مشتری بر روی این رسانه‌ها و یا به صورت مجزا تصمیم‌گیری کنید. اساسا شما نیاز به ایجاد یک بخش خدمات مشتری جداگانه خواهید داشت.

برای حضور کسب و کارهای کوچک در رسانه‌های اجتماعی نیاز به استراتژی کامل و دقیقی دارید. آیا آماده قدم گذاشتن در این راه هستید؟

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *