بازنشر, , گوگل پلاس, پینترست,

پرینت

ارسال شده در:

از شبکه های اجتماعی دیگر کمک بگیرید

در شبکه های اجتماعی دیگر درباره اینستاگرام خود بنویسید!

باید مطمئن شوید که زمانی که محتوای درجه یکی را پست می‌کنید، گروه اجتماعی و مشتریان هدف‌تان از آن محتوا با خبر می‌شوند. نهایت استفاده را از اعتباری که در شبکه های اجتماعی دیگرتان دارید ببرید تا اعتبارتان در اینستاگرام افزایش پیدا کند. به این صورت که محتوای اینستاگرام خود را در آن شبکه ها کراس پست کنید. به دنبال کنندگان فیس بوک، پینترست و توییتر خود این فرصت را بدهید که بدانند شما در اینستاگرام هستید و محتوای فوق العاده ای را به اشتراک می‌گذارید. شبکه‌های بازاریابی اجتماعی انبار نیستند، اجازه دهید تا از کمک هم استفاده کنند و از منافع هم بهره‌مند شوند. تمام شبکه‌های خود را در دسترس بگذارید تا هر کدام اعتبار دیگری را افزایش دهند.

 نکاتی برای موفقیت:

  • محتوای اینستاگرام خود را در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر و پینترست منتشر کنید تا از مزیت بازدیدکنندگان فعلی خود برای بالابردن بازدیدکنندگان اینستاگرام‌تان بهره ببرید.
  • مزیت اضافه بر سازمان این کار این است که محتوای بصری نقش بسیار مهمی در این شبکه ها دارند. به این منظور روش‌های مختلف به اشتراک گذاری را امتحان کنید. زمانی که در فیس‌بوک به اشتراک گذاری انجام می‌دهید، پست خود را با چندین عکس منتشر کنید تا جاذبه بیشتری داشته باشد. در توییتر هم عکس های اصلی که به اینستاگرامتان ارجاع داده می‌شود و هم پست‌های اینستاگرام خود را مستقیما به اشتراک بگذارید. در پینترست پین بوردهایی از محتوای مختلف که در آن مستقیما به پست های اینستاگرام خود لینک می دهید، بسازید.

 حتی اگر از قبل به طور مداوم محتوای خود را به سایر شبکه ها کراس پست می کرده اید، شبکه ها و اقدامات اجتماعی جدیدی را امتحان کنید تا در معرض دید قرار گرفتن محتوا زیادتر شود. به عنوان مثال، در پست‌های فیس‌بوک خود چند عکس به اشتراک بگذارید یا از محتوایی که در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید، پین بورد بسازید. اندازه گیری رشد حاصل از این تعاملات را فراموش نکنید تا بتوانید استراتژی های موفق را به طور مداوم به کار بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *